Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Slayer Slayer
Turppi Turppi
Kohisee Kohisee
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
Muistatteko kun Hapsi tuli tallille? Muistatteko kun Hapsi tuli tallille?
Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
Luolasto is kill Luolasto is kill
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Voi ei Voi ei
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
IPA IPA
7evill 7evill
Nagiksen leima Nagiksen leima
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
@Monskuu @Monskuu
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Kaanin käsky Kaanin käsky
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
 1 116 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
01.06.2025 00:01:56
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 01.06.2025.
👑 Katsotuin 01.06.2025.

Norski ja Rapunaama motellissa

[81023] [luolasto_hapsi_291_norski_ja_rapunaama.png] [0.03 MB] [906x420] [] []
luolasto_hapsi_291_norski_ja_rapunaama.png

norski

(36)  · 

aito_norjalainen

(23)  · 

rapunaama

(47)  · 

homo

(632)
01.06.2025 02:20:13
#700822 [+3] Piilota Suosittele

>>700804 Sori vaan, mutta sen pariskunnan vastaanottava osapuoli on Norjis. Ainahan demarikokkari panee vassaria perseeseen, tullaan näkemään kahden vuoden päästä uudelleen.

01.06.2025 02:30:55 | 02:33:13
#700826 [+2] Piilota Suosittele

>>700822
Seuraava hallitus on puhtaasti vassaria kuten SDP ainakin viimekautena, sille emme voi mitään, ja en viitsinyt oikein etsiä enempää homopornoa hakusanoilla midget and a tall nigger gay porn jne. koska sellainen palaa herkästi verkkokalvoille.

e: niin siis noi lappalaiset on samasta syystä vähän neekereitä, tummuneita kuin aavikkoihmiset, saatanan kirkasta silloin kun valoa on.

01.06.2025 09:06:31
#700847 [+3] Piilota Suosittele

>>700840 Sinä et ole vieläkään sisäistänyt sanomaani joten vielä kertauksen vuoksi. Homo ja hintti ovat eri asioita. Antti Holma on homo. BB-Niko on hintti.

Eikä homoissa ole mielestäni mitään vikaa. Hinteissä on.

[ 12 viestiä | ]