Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Kohisee Kohisee
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
[NNN=715887] [NNN=715887]
@Spikanor @Spikanor
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
7evill 7evill
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Vumpalukki Vumpalukki
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
7evilin kotona 7evilin kotona
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
:) :)
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
 1 356 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]