Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Minä itte Minä itte
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
@Spikanor @Spikanor
Hyvä leffa Hyvä leffa
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
varma voittaja varma voittaja
Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
Alan mies Alan mies
Hapsi - metsien karhu Hapsi - metsien karhu
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Vumpalukki Vumpalukki
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Mie Mie
 946 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.87 MB, 1 tiedosto
12.04.2022 15:51:24
[ + 1 | ]

Cybepunk Luolasto - Pahan palkka

[63587] [tiedosto.png] [2.87 MB] [711x6060] [] []
tiedosto.png

cyberpunk

(71)  · 

luolasto

(149)  · 

roolipeli

(12)
29.04.2022 19:54:57
#567121 [+-] Piilota Suosittele

>>562758
Voisi tässä taas ruveta keskittymään CP2020 kun kuuntelen nytkin Neuromancer -äänikirjaa tässä junamatkalla. Ollu kiireistä tässä kuussa vaan niin en ole edes viitsinyt tätä mediaa lukea. Enkä ole kehdannut edes ajatella, kun kamppeet ja romppeet pitäisi päivittää.

29.04.2022 20:27:03 | 20:38:26
#567132 [+-] Piilota Suosittele

>>567121
Sano kun kelpaa Rolz. Me voitais tehdä sellanen update, missä nyt tärkeimmät asiat pohditaan sillä Arasaka takana ei nyt laske montako API kutia teillä on. Koska nyt pelaajat ymmärtää kynnyksen, niin tietyillä kamoilla ei oo väliä. Kranaatteja saa Arasakalta pyytämällä, koska aiankin Foxshot tajuaa ettei Arasaka aio maksaa krediiteilllä vaan teidät on kiristetty tähän asiaaan.

@Tuhnu
Suomeksi, Arasaka on kuin Venäjä joka pakottaa teitä taisteluun. Se alue missä teitte sabotaasia ja riehuitte, ne jengit saattaa alla täysin syyttömiä tähän. Sä et voi valittaa, koska Arasaka hoitaa sua edelleen pyörätuolista jaloilles. Tiedätkö sä sen tunteen Tuhnu, kun sua kusetetaan ja sä et voi sille mitään? Eli nyt, mitä sanoisit Foxille? Anna tulla kaikki suunnitelmat ja perkeleet. Fox osaa pelata siitä eteenpäin. Katso toi media ensin uusiks läpi. (keksi mitä tahansa ideoita, kaikki kusetuksen keinot sallittuja)

[ 4 viestiä | ]