Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
paint servetti paint servetti
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
IPA IPA
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
@Spikanor @Spikanor
Oikea sonja Oikea sonja
Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Apua ;____; Apua  ;____;
Minä itte Minä itte
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Hyvä leffa Hyvä leffa
Kohina Kohina
Slayer Slayer
 947 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.87 MB, 1 tiedosto
12.04.2022 15:51:24
[ + 1 | ]

Cybepunk Luolasto - Pahan palkka

[63587] [tiedosto.png] [2.87 MB] [711x6060] [] []
tiedosto.png

cyberpunk

(71)  · 

luolasto

(149)  · 

roolipeli

(12)
29.04.2022 19:54:57
#567121 [+-] Piilota Suosittele

>>562758
Voisi tässä taas ruveta keskittymään CP2020 kun kuuntelen nytkin Neuromancer -äänikirjaa tässä junamatkalla. Ollu kiireistä tässä kuussa vaan niin en ole edes viitsinyt tätä mediaa lukea. Enkä ole kehdannut edes ajatella, kun kamppeet ja romppeet pitäisi päivittää.

29.04.2022 20:27:03 | 20:38:26
#567132 [+-] Piilota Suosittele

>>567121
Sano kun kelpaa Rolz. Me voitais tehdä sellanen update, missä nyt tärkeimmät asiat pohditaan sillä Arasaka takana ei nyt laske montako API kutia teillä on. Koska nyt pelaajat ymmärtää kynnyksen, niin tietyillä kamoilla ei oo väliä. Kranaatteja saa Arasakalta pyytämällä, koska aiankin Foxshot tajuaa ettei Arasaka aio maksaa krediiteilllä vaan teidät on kiristetty tähän asiaaan.

@Tuhnu
Suomeksi, Arasaka on kuin Venäjä joka pakottaa teitä taisteluun. Se alue missä teitte sabotaasia ja riehuitte, ne jengit saattaa alla täysin syyttömiä tähän. Sä et voi valittaa, koska Arasaka hoitaa sua edelleen pyörätuolista jaloilles. Tiedätkö sä sen tunteen Tuhnu, kun sua kusetetaan ja sä et voi sille mitään? Eli nyt, mitä sanoisit Foxille? Anna tulla kaikki suunnitelmat ja perkeleet. Fox osaa pelata siitä eteenpäin. Katso toi media ensin uusiks läpi. (keksi mitä tahansa ideoita, kaikki kusetuksen keinot sallittuja)

[ 4 viestiä | ]