Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
@Hapsi_ @Hapsi_
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Nagiksen leima Nagiksen leima
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Ehkä? Ehkä?
Nössö Nössö
Pertin Slice of Life Pertin Slice of Life
Slayjer Slayjer
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
Wohvelilukki Wohvelilukki
@Monskuu @Monskuu
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
7evill 7evill
IPA IPA
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Oikea sonja Oikea sonja
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(632)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]