Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Apua ;____; Apua  ;____;
Pertti perkele! Pertti perkele!
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Luukku 11 Luukku 11
Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Pamputin Pamputin
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(632)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]