Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
Sonja Sonja
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24
Nössö Nössö
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
@Korvatillikka @Korvatillikka
Pamputin Pamputin
[NNN=715887] [NNN=715887]
Reijo Koiras hikipediassa Reijo Koiras hikipediassa
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
Ehkä? Ehkä?
 962 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto
15.01.2022 14:28:42
[ + 6 | ]

Triten Ja Lyijyn dilemma

[60647] [tiedosto.jpg] [0.72 MB] [425x3374] [] []
tiedosto.jpg

trite

 · 

lyijy

 · 

homo

(632)  · 

sarjakuva

(525)  · 

sarjis

(64)  · 

luolasto

(149)  · 

homosarjii

(9)
15.01.2022 15:18:23
#539615 [+1] Piilota Suosittele

Yhteisöllisyyden nimissä tähän pitäisi kai sanoa jotain positiivista. Noh, tässä se tulee:
Onneksi tämä on sentään sensuroitu.
Tai ainakin yritetty.
Vaikkakin melkoisen laiskasti.
...
Ei helvetti, en kyllä pysty vilpittömästi sanomaan tästä mitään hyvää. HYI :D

15.01.2022 16:46:27 | 16:50:01
#539634 [+-] Piilota Suosittele

Vähän kiirehtimistä alussa, hakutoiminnon käyttämisen Luolastossa olisi pitänyt kestää ainakin viisi minuuttia >:3

Älä homo huua!

Aha.

Kallis homo!


:D

16.01.2022 04:19:42
#539777 [+-] Piilota Suosittele

No perrrkele mää vastasin tähän jo eilen vaan eihän tää saatanan sivu sitten jemmannu sitä tarinaa. Siinä oli ainaki kolomen ellei nelijänki A4 saasteen edestä kerrontaa, mutta nyt suuttuin ja jätän tän viestin vaan tähän näin lyhkäsesti. Jutun pääideana tais olla se, että tee joku useamman sivun mittanen stoori niin saahaan nauttia siitä.

18.01.2022 04:25:54
#540380 [+1] Piilota Suosittele

>>539597
Mitä ny? Homous on hauskaa, mutta kukaan täältä ei ole homo. Sinä ehkä liian intohimoinen. Itse lopetin jo homoilun virtuaalisesti aikaa sitten.


Älä lisäile mua näihin.

[ 17 viestiä | ]