Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
NN vs luolasto NN vs luolasto
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
Luukku 11 Luukku 11
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
@Spikanor @Spikanor
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
:) :)
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Kohisee Kohisee
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Muistatteko kun Hapsi tuli tallille? Muistatteko kun Hapsi tuli tallille?
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Luolastoelämää Luolastoelämää
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Hessu Hessu
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Valupertin lääke/tupakka-vajaus Valupertin lääke/tupakka-vajaus
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(632)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]