Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

7evilin kotona 7evilin kotona
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
@Monskuu @Monskuu
Sonja Sonja
Slayjer Slayjer
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Voi ei Voi ei
Ehkä? Ehkä?
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
varma voittaja varma voittaja
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Turppi Turppi
Nössö Nössö
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Apua :( Apua :(
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
 984 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto
31.10.2021 23:22:41
[ + 2 | ]

Valupertti opastaa poikia töihin

[57974] [0.jpg] [0.51 MB] [1035x1600] [] []
0.jpg

valupertti

(86)  · 

homo

(632)  · 

raksa

(34)  · 

työmaa

(24)  · 

gay

(194)
31.10.2021 23:31:21 | 23:32:56
#512117 [+2] Piilota Suosittele

>>512115 Ihan vakavasti. Tuollainen käytös johtaa toimenpiteisiin. Minun työmaillani tuollainen käytös johtaa protokollan läpikäynnin jälkeen potkuihin. Ja siitä on turha itkeä.

01.11.2021 00:04:38
#512125 [+2] Piilota Suosittele

>>512124
Kaikki paras källi on tää kun haet täysin uutta kesäpoikaa johonkin työhommaan.

-Katso sitä kokoajan silmiiin-
"Pomo tossa sano, että seuraavaa tehtävää varten mä otan sut"
-Pidä pieni paussi-
"...Tähän seuraavaan työtehtävään kaveriksi"

Protip, 15v pojat saattaa tota vähän säikähtää ;D

01.11.2021 03:17:40
#512174 [+-] Piilota Suosittele

>>512156
Ei se sano mitään, se tekee senkin edestä. Sellasia työmiehiä arvostetaan.

Sois tossa 6-8 tuntia kun pitäs pieni keikka heittää, eli turpa umpeen ja tekemään. Ketään ei kiinnosta paska(si/ni).

[ 14 viestiä | ]