Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Pertti perkele! Pertti perkele!
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Ehkä? Ehkä?
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Hapsi - metsien karhu Hapsi - metsien karhu
paint servetti paint servetti
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
@Korvatillikka @Korvatillikka
Apua :( Apua :(
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
 901 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]