Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Pamputin Pamputin
Google varoittaa Google varoittaa
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
Pertin Slice of Life Pertin Slice of Life
[NNN=715887] [NNN=715887]
Nössö Nössö
Jimbon kotivideo Jimbon kotivideo
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
:) :)
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Ehkä? Ehkä?
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
Hapsi_ Hapsi_
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
paint servetti paint servetti
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]