Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
Ehkä? Ehkä?
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
@Korvatillikka @Korvatillikka
Luolastojat Luolastojat
Nössö Nössö
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
:) :)
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]