Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Pamputin Pamputin
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Testi Testi
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
Luolastolainen Luolastolainen
Kohisee Kohisee
Luolasto is kill Luolasto is kill
sieninaurua sieninaurua
Minä itte Minä itte
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
[NNN=715887] [NNN=715887]
Ehkä? Ehkä?
 1 736 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
07.03.2019 18:46:30
[ + 25 - | ]
👑 Plussatuin 07.03.2019.
👑 Katsotuin 07.03.2019.

Ei helvetti

[25924] [untero.png] [0.43 MB] [642x634] [] []
untero.png

antero

(24)  · 

pamputin

(34)  · 

elmeri

(6)  · 

tilasto

(28)  · 

totuus

(53)  · 

sattuu

(16)  · 

aijaijai

08.03.2019 12:12:29
#168975 [+-] Piilota Suosittele

168925

Eikös kuninkaasi Halla-Aho jossain haastattelussa maininnut että erikseen tuomitseminen on turhaa koska jokainen tietää miten tuomittavia terrori-iskut ovat?

08.03.2019 13:23:54 | 13:24:27
#169008 [+-] Piilota Suosittele

169000

Halla-Aho ei puhunut luvan antamisesta mitään vaan siitä että se on turhaa. Pahoittelen jos faktat saivat pääsi sekaisin.

08.04.2019 14:46:03
#183961 [+-] Piilota Suosittele

>>169065
Ehkä ajat oli vähän kireet silloin.

169068

Saksassa vois joutua, muualla saat kantaa natsilippua ja muuta. Kokeile aluks Helsinkiä.

En takaa turvallisuuttasi :D

[ 10 viestiä | ]