Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Norski ja Rapunaama motellissa Norski ja Rapunaama motellissa
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Wohvelilukki Wohvelilukki
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Apua ;____; Apua  ;____;
Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
Mökkireissu Mökkireissu
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Hapsi_ Hapsi_
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Mie Mie
Luolasto.org Luolasto.org
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
[NNN=715887] [NNN=715887]
Pamputin Pamputin
Luolastoelämää Luolastoelämää
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
@-
 793 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
13.11.2018 17:17:38
[ + 3 | ]

Alan mies

[20514] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1200x800] [] []
tiedosto.jpg

leikkipoliisi

 · 

kengay

 · 

pitäätietää

13.11.2018 17:38:24 | 21:55:19
#121279 [+-] Piilota Suosittele

Piti uudestaan laittaa kun kerran jo poistettiin. Piti sanoa jo viime kerralla että vuodesta 2011 olin nappulassa. Jos jos silloin nappulassa olleet ei tiennyt mitä mä teen työkseni, ovat joko lukutaudottomia, idiootteja tai tai röllääjiä. Tai kaikkia samaan aikaan

Kun näköjään on tullut niin yllätyksenä tietyille käyttäjille

13.11.2018 19:58:53
#121327 [+-] Piilota Suosittele

>>121279

Tämä on tiedetty jo ajansivu, joillakin on vain huumorikakkaa näppiksessä.

Onnea uudesta toimesta ja asuinpaikasta. Kiva nähdä että jotkut tekee vittu töitä.

[ 2 viestiä | ]