Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
@Spikanor @Spikanor
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Nakuankan huone Nakuankan huone
Minä itte Minä itte
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Kohisee Kohisee
Luolastojat Luolastojat
Sivua ei löydy Sivua ei löydy
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai? Nakun kullat - sori nagis, kawaii senpai?
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
Hapsi_ Hapsi_
Reijo Koiras hikipediassa Reijo Koiras hikipediassa
Voi ei Voi ei
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(632)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]