Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Testi Testi
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
7evill 7evill
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Mie Mie
Minä itte Minä itte
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
Luolastolainen Luolastolainen
@Korvatillikka @Korvatillikka
Norski ja Rapunaama motellissa Norski ja Rapunaama motellissa
Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
[NNN=715887] [NNN=715887]
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(632)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]