Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 375 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

The Legend of Xanadu J.D.K. Special - Frozen Tower The Legend of Xanadu J.D.K. Special - Frozen Tower
Pikku gondola Pikku gondola
You think you do, but you don't You think you do, but you don't
Konna paljastui Konna paljastui
lopeta tuommonen lopeta tuommonen
EA - It's all in the wallet EA - It's all in the wallet
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
AoE irl AoE irl
Wakka epäilee väitettäsi Wakka epäilee väitettäsi
Jääkaappiherutus Jääkaappiherutus
Vastaloitsu Vastaloitsu
Diablo 2 Lord of Gondola Diablo 2 Lord of Gondola
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Montaako olet pelannut? Montaako olet pelannut?
Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti
Fight! Fight!
Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
MEOW MEOW
Rock gray - Hack attack Rock gray - Hack attack
Metal Slug 2 Metal Slug 2
Viimeinen kunnioitus Viimeinen kunnioitus
VASTALAUSE! VASTALAUSE!
59442c844a915.webm 59442c844a915.webm
 818 näyttökertaa, 1 viesti, 0.93 MB, 6 tiedostoa
04.05.2019 13:51:39
[ + 2 - | ]

Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle

[29158] [aitosonicpeli.jpg] [0.08 MB] [640x449] [] []
aitosonicpeli.jpg
[29157] [iljettavatmustatolennot.jpg] [0.56 MB] [1920x1080] [] []
iljettavatmustatolennot.jpg
[29156] [minullaonkaikkikaaossmaragditsonic.jpg] [0.05 MB] [1242x597] [] []
minullaonkaikkikaaossmaragditsonic.jpg
[29155] [oihaihsonic.jpg] [0.03 MB] [750x550] [] []
oihaihsonic.jpg
[29154] [sonictheortange.jpg] [0.1 MB] [1917x858] [] []
sonictheortange.jpg
[29153] [uppopaistettusonic.jpg] [0.12 MB] [540x297] [] []
uppopaistettusonic.jpg

sonic the hedgehog

(29)  · 

dr ivo robotnik

(18)  · 

jim carrey

(23)  · 

elokuva

(138)  · 

annoying orange

04.05.2019 18:55:53
#198086 [+-] Piilota Suosittele

Mikä fiksaatio sulla nyt on tähän. Sonic oli hyvä peli aikanaan, uudemmat versiot ovat perseestä, eikä yhtäkään leffaa siitä olisi koskaan pitänyt tuottaa.

[ 1 viestiä | ]