Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 375 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

engineer engineer
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Häiritsevää Häiritsevää
Pitäkää tekin tauko Pitäkää tekin tauko
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
Pian saat maistaa Megalovaattoriani! Pian saat maistaa Megalovaattoriani!
ei tuu virheitä ei tuu virheitä
Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa
PS 5 PS 5
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
Kusta vakoojille Kusta vakoojille
Se oli turkkilaista jogurttia Se oli turkkilaista jogurttia
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Tää on paras! Tää on paras!
Pokemon sitä ja tätä 5 Pokemon sitä ja tätä 5
KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN
Otti osumaa Otti osumaa
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Torajyvä on pirullinen huume Torajyvä on pirullinen huume
Metal gear solid pähkinänkuoressa Metal gear solid pähkinänkuoressa
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
Puss! (trailer) Puss! (trailer)
 902 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.10.2020 15:10:23
[ + 3 | ]

Montaako olet pelannut?


amiga

(9)  · 

peli

(187)
09.10.2020 18:47:13
#397668 [+-] Piilota Suosittele

North ; South oli kaverin kanssa hauskaa. Yleensä hyökkäsin yhdellä ukolla kaverin armyy vastaan koska se oli tehokasta. Usein voitin. Hevosmiehet olivat vaikeita sille yhhdelle ukolle... Koska niska poikki nopeesti. Tykillä ei tehnyt mitään useimmiten.

09.10.2020 21:45:25
#397781 [+-] Piilota Suosittele

>>397706

Kyllä juu. Pääsihhän sieltä toisaalta yli. Ainoa mikä häiritsi human vs CPU = IBN 640 vai millä vitu nimellä se oli pystyi liikuttamaan kaikki yksiköitä samaan aikaan. Kun taas human vain yhtä ellei ajoittanut niitä sopiviksi.

Tapoin sillä yhdellä ukolla aina cpu:n porukat. Vaikein osa oli sitä junataistelua saatana!!! Puukkoo lensi ja miestä kans.

09.10.2020 23:13:07
#397823 [+-] Piilota Suosittele

Olipa monta monituista tuttua. En millään muista ton 2:06 nimeä, mutta se oli huippu. Ja Moonstone kans. Ja Test Drive ja se ja tuo ja tämä ja ja ja... Löysin muuten taannoin Moonstonen PC:lle. Ei ollu yhtään sen helepompi ku aikonaankaan. Perkeleen villisiat veteli mut aina kumoon. Tuolla ois vielä Amiga 600 HD kaapin perällä völläämässä. Sitä en muista onko siihen enää läheskään kaikkia pelejä enää jälellä. Onneks nykyään on sentään emulaattoreita niin pääsee vieläki pellaileen vaikka Ports Of Callia jos siltä tuntuu.

Jännä ku nykyään tuntuu kaikki aina rajottuvan siihen, että kuinka hyvät grafiikat niissä on vaikka tarinat ja muut ois ihan perseestä. Puhumattakaan C64 peleistä. Good times, good times.

[ 9 viestiä | ]