Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

A father's regret A father's regret
Win the Race Win the Race
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Zeldan pylly Zeldan pylly
Yks über, kiitos Yks über, kiitos
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Mick Gordon - BFG division Mick Gordon - BFG division
Woof Woof
Tältä kuulostaa laava. Tältä kuulostaa laava.
Tuli tylsää matkalla Tuli tylsää matkalla
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Tää on paras! Tää on paras!
Höyrylaiva Wille Höyrylaiva Wille
Birkin Birkin
Didi didi didi :3 Didi didi didi :3
Haha plösö :D Haha plösö :D
King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia) King's Bounty (PC-98) - Track 4 (Saharia)
RTX RTX
Super mäiskis veljekset Super mäiskis veljekset
Palaavan pelaajan etu Palaavan pelaajan etu
200%:nen jukra 200%:nen jukra
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Kaverukset Kaverukset
Vanhan koulun tavat Vanhan koulun tavat
 869 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
17.04.2019 03:49:50
[ + 1 | ]

Taulut seinälle

[27985] [tamaontaidetta.jpg] [0.11 MB] [1056x1003] [] []
tamaontaidetta.jpg

counter strike

(5)  · 

de dust

 · 

maalaus

(77)  · 

juliste

(6)  · 

vaihtaa

17.04.2019 08:15:16
#189496 [+-] Piilota Suosittele

>>189459
Ei hätää, ei mullakaan.

17v ei tarvitse tyttöystävää. Opiskele ittes rikkaaks ja käy vaan Tinder-panoilla kun siltä tuntuu.
>>189462
miksiköhän en yllättynyt

Miksiköhän olen täällä?
189478

menikö lainaaminen vähän vituiksi?

Tais vähän sipasta ohi.

Ja sitten säähän ja urheiluun. Kaunis ja tyyni ilma ei tule sotkemaan seuraavaa matsia hiekka-aavikolla. D2 on tiimillemme varsin tuttua aluetta.

13.09.2019 22:55:52
#246007 [+-] Piilota Suosittele

>>189596
Sä voisit kyllä välillä syödä hattus.

>>245972
Kuten raketin jolla yks jäbä kuvitteli pääsevänsä taivaaseen? Meinasin tuliaseita. Ehkä ensin alkeellisia tykkejä, ja siitä pikkuhiljaa tehokkaampiin. Aina voi spekuloida.

14.09.2019 11:28:42
#246129 [+-] Piilota Suosittele

>>246007
Kyllä ne teki tuliaseitakin.
Tuli kuitenkin mm. mongolivalloitus ja he taas eivät nähneet tuliaseille käyttöä, joten kehitys loppui.
Vallankäyttäjät jälkeenpäin olivat nationalistikonservatiiveja, siis persuja, eikä sellaiset mitään uutta ole ikinä kehittäneet. Paitsi poikkeustapauksissa, siis natsit.

14.09.2019 15:51:01
#246219 [+-] Piilota Suosittele

>>246129
Natseissa piili tehokkuus. Saksalaiset tuotteet ovat yleisestikin arvossaan mm. työkalujen suhteen, ja siellä korkea koulutustaso.

Niin on Suomessakin mutta olemme pieni kansa.

Pitikö muuten persut tuoda taas julki :D Ehkä jos mongolit olisivat saaneet mörssäristä ratsuväelleen aina etulinjassa, olisi kiinnostus ruutiaseita kohtaan varmaankin kasvanut. En tiedä millaisia aseita kiinalaiset ennen valloitusta olivat kehitelleet. Mahdollisuushan olisi ollut jopa raketteihin.

15.10.2020 00:12:26
#398896 [+-] Piilota Suosittele

Feikki B ja stepit tunneliin, mutta a splitti catilta ja ctstä jos rinteeseen savut + yks pitää rotet longilta ja tulee viiveellä!

[ 18 viestiä | ]