Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena
Hey outsider Hey outsider
Jysähti Jysähti
Tiimipelaaja Tiimipelaaja
Trivago! Trivago!
Bladi wänkä's Bladi wänkä's
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
10 minuuttia aikaa tehdä lasaga 10 minuuttia aikaa tehdä lasaga
Huutonaurua Huutonaurua
Makeup and vanity set - It's our rules now Makeup and vanity set - It's our rules now
Loukkaanuin Loukkaanuin
Potta Pyro Potta Pyro
Let's get rambling Let's get rambling
A father's regret A father's regret
Lähellä ollaan Lähellä ollaan
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
itkuraivarit itkuraivarit
Taiteilee köysillä Taiteilee köysillä
Weegee Weegee
kaikki alas vain :3 kaikki alas vain :3
Wryyyy Wryyyy
aidontuntuinen elokuva aidontuntuinen elokuva
 785 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]