Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Jäi kotiin Jäi kotiin
hehe hehe
nigga-moment nigga-moment
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
ussr classic ussr classic
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Ketjut petti Ketjut petti
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
pintaruostetta pintaruostetta
Sadekeli Sadekeli
ei käynnisty ei käynnisty
Tehoa autoon Tehoa autoon
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Redneck tesla Redneck tesla
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
Sillä lailla Sillä lailla
 336 näyttökertaa, 9 viestiä, 10.31 MB, 1 tiedosto
23.05.2026 12:54:07
[ + 2 | ]

rajumpi rallihyppy

[88349] [b49d97ec2da62e4b-vp9-full_hd.mp4] [10.31 MB] [1080x1920] [25.37s] [] []

ralli

(28)  · 

hyppy

(112)  · 

fail

(95)
23.05.2026 16:45:18
#755143 [+-] Piilota Suosittele

>>755141
>>755130
Mua kiinnostais nähä ton auton sisälle. Vaikka moottori lentää kirjaimellisesti vittuun niin tuon auton kori on edelleen ihan omassa muodossaan. Keula puuttuu kokonaan, mut eiks tossa jalat oo vielä suojattu ? Pyyhkijöistä eteenpäin jos kaikki puuttuu, ni jalkotilan pitäsis säilyä ?

23.05.2026 16:52:11
#755144 [+1] Piilota Suosittele

>>755143 Noissa ralliautoissa taitaa olla varsinainen matkustamo vahvistettu senverran,
että kestää videonmukaista myllytystä. Niissähän järestään istutaan vähän taaempana, että
uskoisin kuskin ja kartturin olevan viellä suhteellisen kunnossa, koska täyttä stoppia
vauhista ei tullut kertamällistä.

Mielikuva että jotkin niskatuetkin noissa puvuissa on, mutta varmasti on käynyt silti
kipiää tuossa retuutuksessa.

23.05.2026 17:08:30
#755146 [+-] Piilota Suosittele

>>755144
Juu, olen nähny niitä tommi mäkisten ja muiden kolarointeja missä auton pelti oli aivan rusinana mutta itse suojakehikko säilytti muotonsa auton sisällä. Jalkatilaa en tiedä miten se on huomioitu, mutta luulis kyl

[ 9 viestiä | ]