Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

blyatnopeus blyatnopeus
rähinäränni rähinäränni
Mersumies Mersumies
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Jäi kotiin Jäi kotiin
Tillitapaus! Tillitapaus!
bensa varas bensa varas
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
Ou jea! Ou jea!
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
parkkitutka parkkitutka
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
tuli paniikki tuli paniikki
what the fuuuuck what the fuuuuck
naiset näyttää naiset näyttää
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
Kärry Kärry
hehe hauskaa hehe hauskaa
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
 453 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]