Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
what the fuuuuck what the fuuuuck
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Renault Twingo Renault Twingo
oikotie oikotie
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
Liftarit Liftarit
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Testicla. Testicla.
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
russian mobile russian mobile
vettähylkivä vettähylkivä
Muna tonne Muna tonne
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Höhö Höhö
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
 402 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]