Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

ranskalaiset ranskalaiset
Short shifter Short shifter
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
onnettomuus onnettomuus
hot wheels hot wheels
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Mercedes asmr Mercedes asmr
kova kilpailu kova kilpailu
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
tarttis osia tarttis osia
Boset Boset
autopesu autopesu
Paskansi autoon Paskansi autoon
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
auto tyttö auto tyttö
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
nigga-moment nigga-moment
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
 403 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]