Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

do a barrelroll do a barrelroll
romania videos 2 romania videos 2
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
Ei tätä ei Ei tätä ei
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
mekaanikon sormet mekaanikon sormet
viritettiin vähän viritettiin vähän
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
se on vartin homma se on vartin homma
Mersu Mersu
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
hehe xD hehe xD
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
Jäi kotiin Jäi kotiin
parkkitutka parkkitutka
pintaruostetta pintaruostetta
 403 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]