Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Renault Twingo Renault Twingo
mamma mia mamma mia
otetaan huiput otetaan huiput
Böö Böö
täyskaato täyskaato
nigga-moment nigga-moment
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
hehe xD hehe xD
blyatnopeus blyatnopeus
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Naikkonen peruuttelee Naikkonen peruuttelee
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
automekaanikko automekaanikko
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
tunnit täynnä tunnit täynnä
Ironia Ironia
Kärry Kärry
vihreät degrona vihreät degrona
vanteet män vanteet män
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
 762 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
13.09.2024 12:01:04
[ + 2 - | ]

Saabi

[73270] [0.jpg] [0.97 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

13.09.2024 15:55:16
#647054 [+2] Piilota Suosittele

Ei ollut tuo auto. Ja kyseisessä autossa ei ole edes sitä tehostinta, eikä myöskään takapyöriin vaikuttavaa seisontajarrua.

13.09.2024 19:13:34
#647099 [+-] Piilota Suosittele

Hubba-bubba saab-90 2.0 bensojen hävittäjä.
Käsiryyppy
käsijarru eturenkaille
Käynnistys keskikonsolissa
Väpättävä nopeusmittari
kesä ja talvi termostaatti erikseen
Aurinkolipan peili pläkkipeltiä
Jos jäähdytysnesteen pinta tippui liikaa niin puhallin ei puhaltanut lämmintä

14.09.2024 00:23:52
#647148 [+-] Piilota Suosittele

>>647125
>>647099
Mulla oli sininen saab 90 jolla ajoin kolarin. Nukahdin rattiin vaikka muistutin apukuskia että nyt tää ylityöpäivä oli liikaa. Auto ajautui motarin vasemmalle pientareelle, heräsin ja liian jyrkkä korjausliike oikealle. Auto lähti pyörimään, siis renkaillaan ei katon kautta, joku puolitoista kierrosta ja aito mäjähti sillan alla olevaan "maavalliin" miksikä sitä pientä mäkeä sanois? Perä oli menosuuntaan ja aikamoinen kolaus se oli. Auton rattinsen jälkeen oli 5-10 astetta vasemmalle sen jälkeen suoraan ajaessa. Siis sillä pystyi ajamaan eikä yksikään etuvalo tai lamppu hajonnut. Puskurit kumia, ne otti paskajälkiä toki. Sama jollain nissanilla ois ollu katastrofi

14.09.2024 04:18:20
#647175 [+1] Piilota Suosittele

>>647125
Hieno kottero. Yks talvi kuskasin kavereita tampereelta toijalaan eikä auto puhaltanu lämmintä ilmaa. Meidän piti viä ajella joku 2h rinksalla kun yks kaveri oli telakoitumassa jonkun naisen luona.
No onneks siä oli abc mut siäki jätkät laitto ranttaliks ja lennettii ulos.

21.12.2024 15:50:44
#668084 [+-] Piilota Suosittele

Aluksi vähän hämmennyin, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen milläpä muullakaan sitä erikoismies ajelisikaan kuin suapilla.
Sano nyt vielä, että tuossa on... turbo

[ 13 viestiä | ]