Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Fat chance >:3 Fat chance >:3
Volvo BM Volvo BM
lain mukaan lain mukaan
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
hurjasteli hurjasteli
Pojat hommissa Pojat hommissa
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
pientä vuotoa pientä vuotoa
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Lara ja matukat Lara ja matukat
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
matkalaiset matkalaiset
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
onnettomuus onnettomuus
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
Böö Böö
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Yhdistelmä Yhdistelmä
kesä auto kesä auto
pfff pfff
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
 831 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]