Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Boset Boset
lain mukaan lain mukaan
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
pakuni ilonen pakuni ilonen
Löysin kuplan Löysin kuplan
käsijarru käsijarru
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
kissan skyline kissan skyline
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
intialainen avoauto intialainen avoauto
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Öljyn lisääminen Öljyn lisääminen
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Ice kerma Ice kerma
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
alustasarja alustasarja
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
 830 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]