Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kusiainen? Kusiainen?
Saabi Saabi
Viesti isille <3 Viesti isille <3
vanteet män vanteet män
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
kyl sä osaat kyl sä osaat
Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
hot wheels hot wheels
Turvaudiväli Turvaudiväli
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Hehe Hehe
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
uwu öljynvaihto uwu öljynvaihto
premum vag premum vag
hehe hauskaa hehe hauskaa
russian mobile russian mobile
Pojat hommissa Pojat hommissa
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Tehoa autoon Tehoa autoon
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Ou jea! Ou jea!
kurwa kurwa
 1 018 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto
17.05.2020 13:41:27
[ + 5 | ]

Hondamies on erilainen

[43129] [001-honda.png] [0.4 MB] [960x644] [] []
001-honda.png

honda

(8)  · 

homo

(633)
20.05.2020 22:37:19
#344729 [+-] Piilota Suosittele

>>344696
Löytyy minunkin tallista vm.65 Ford Mustang ja 1928 sitikka, ja monia muita, mutta en minä polta päreitä siksi satun ajelemaan jonkin merkkisellä autolla.
Minun yleisin auto jolla ajan on taksi.

20.05.2020 23:26:42
#344745 [+-] Piilota Suosittele

>>344729 EI tässä päreiden polttamisesta ollut kyse, vaan siitä, että oletetaan tietyn automerkin olevan jollain tapaa sysipaska tai jokin mieltymyksen kohde. Jokainen saa autonsa ostaa merkistä riippumatta, mutta vissiin @jumankekka kanssa todistettu, että Honda tekee lähes ikiliikkujia, jos pelti ei ruostuisi noissa niin vauhdikkaasti :D

[ 4 viestiä | ]