>>344696 Löytyy minunkin tallista vm.65 Ford Mustang ja 1928 sitikka, ja monia muita, mutta en minä polta päreitä siksi satun ajelemaan jonkin merkkisellä autolla. Minun yleisin auto jolla ajan on taksi.
>>344729 EI tässä päreiden polttamisesta ollut kyse, vaan siitä, että oletetaan tietyn automerkin olevan jollain tapaa sysipaska tai jokin mieltymyksen kohde. Jokainen saa autonsa ostaa merkistä riippumatta, mutta vissiin @jumankekka kanssa todistettu, että Honda tekee lähes ikiliikkujia, jos pelti ei ruostuisi noissa niin vauhdikkaasti :D
[
4 viestiä
|
]
⭰
do a barrelroll
hieno miniauto
Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Viherahon juomakuljetus
onnettomuus
Kevään ekat sinivuokot
Autonkorjausta
ei taida mennä läpi
Ice kerma
hyvän mielen video
Short shifter
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n