Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

edullinen laajennus edullinen laajennus
duracel potkasee duracel potkasee
hehe xD hehe xD
blyatnopeus blyatnopeus
Ice kerma Ice kerma
rähinäränni rähinäränni
π π
Volvo BM Volvo BM
audissa kolinaa audissa kolinaa
initial D initial D
only in russia only in russia
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
hieno miniauto hieno miniauto
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Oispa kesä Oispa kesä
pientä vuotoa pientä vuotoa
UAZ 315126 UAZ 315126
sutii sutii
what the fuuuuck what the fuuuuck
asennusta asennusta
auto myynnissä auto myynnissä
pfff pfff
Tehoa autoon Tehoa autoon
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
 892 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]