Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 350 Medioita 387

Autoihin liittyvät

se on vartin homma se on vartin homma
Hieno auto Hieno auto
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
huumoria huumoria
abc abc
auton pesu auton pesu
nice nice
vihreät degrona vihreät degrona
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Volvo 940 Volvo 940
edullinen laajennus edullinen laajennus
verrari verrari
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
käsijarru käsijarru
Romania Romania
volvon palvonta volvon palvonta
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Boset Boset
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
 892 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]