Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ajokortti Ajokortti
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
parkkitutka parkkitutka
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Tillitapaus! Tillitapaus!
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
lain mukaan lain mukaan
hyvä tuontiauto hyvä tuontiauto
Jäi kotiin Jäi kotiin
hehe xD hehe xD
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
täyskaato täyskaato
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
tärkeä apuri tärkeä apuri
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
 780 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]