Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

rähinäränni rähinäränni
Taidetuokio Taidetuokio
bensa varas bensa varas
Ice kerma Ice kerma
Silmäterä Silmäterä
kova kilpailu kova kilpailu
drift kingz drift kingz
panisin panisin
hyvin toimii hyvin toimii
Puolicamomersu Puolicamomersu
kesä auto kesä auto
hermot men hermot men
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
Munavolkkari Munavolkkari
pientä vuotoa pientä vuotoa
pfff pfff
nitisee oudosti nitisee oudosti
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Böö Böö
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
kurwa kurwa
Näppärä tyttö Näppärä tyttö
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
 779 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]