Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

amis amis
Pekka Pekka
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Täältä tulloo Täältä tulloo
Asia selvä Asia selvä
Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Kun asiakas pyytää tarkistamaan Kun asiakas pyytää tarkistamaan
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Lauramme Lauramme
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Saatana on kokojyväleipä! Saatana on kokojyväleipä!
Fuel Eater - Soberian Kinship (2018) Fuel Eater - Soberian Kinship (2018)
azimi azimi
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Mainoksia Mainoksia
kurwa jebana dole kurwa jebana dole
Apua pls Apua pls
Koko perheen kivaa Koko perheen kivaa
Kuka siellä? Kuka siellä?
Kumpi valehtelee? Kumpi valehtelee?
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
Behemoth - Lucifer (Uncensored Version) Behemoth - Lucifer (Uncensored Version)
 653 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 11:21:22
[ + 7 | ]

azimi

[63562] [azimi.png] [1.05 MB] [720x739] [] []
azimi.png

azimi

 · 

raiskaaja

(38)  · 

pakolainen

(47)
11.04.2022 13:57:31
#562548 [+1] Piilota Suosittele

>>562510
ukrainalaiset tilalle

Parempi ehkä, mutta ei mikään hyvä vaihtoehto ottaa slaavejakaan liikaa. Venäjä hakee ne sitten myös täältä turvaan.

11.04.2022 17:24:13
#562580 [+2] Piilota Suosittele

>>562548 Venäjään ei ole uskominen enään hetkeksikkään, ne tulee joka tapauksessa niin natoon asap ja ukraanalaisia pakolaisia vaan. Turhaa sitä enään on pelätä kun on noin aggressiivinen joka tapauksessa.

11.04.2022 18:30:20
#562601 [+2] Piilota Suosittele

>>562580
Mua ei vaan huvittais lähteä sotimaan muiden sotia. Mitä vittua Turkkikin siinä tekee. Tiedän että valittiin ennen Erdogania mukaan, mutta ei muslimimaita jos saisin päättää.

11.04.2022 19:11:14
#562618 [+2] Piilota Suosittele

>>562601 Mihi sua oltais muka viemäs? Et nää mikään nukke ole mitä liikutellaan kun liitytään natoon muiden sotiin. Ja juu Turkki on aika vihattu maa muutenki. Nyt tosin näyttäytyny hyvässä valossa Ukrainan takia.

11.04.2022 23:03:40
#562679 [+4] Piilota Suosittele

>>562510
Ehdottomasti. Tiukan paikan tullen nämä raiskarit pakenevat taas jonnekin, kun taas ukrainalaiset etsivät aseita nurkista ja käyvät hyökkäävää Venäjää vastaan missä tahansa maassa sillä hetkellä asuvatkaan.

12.04.2022 13:14:48
#562711 [+1] Piilota Suosittele

>>562618
Hah :D silloin olen juuri se nukke jos vaikka baltian maihin hyökättäisiin. Natopyrkimykset pitää tehdä salassa koska suurin osa kansaa ja edustajia jo kannattaa. Venäjän on helppo estää ne jos se saa asiasta vihiä ellei NATO:n sääntöjä muuteta joka veisi aikaa ihan liikaa.

[ 10 viestiä | ]