Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Että sillä lailla. Että sillä lailla.
keygen music keygen music
Dead Inside Dead Inside
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Kuka siellä? Kuka siellä?
kohdennettua mainontaa kohdennettua mainontaa
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
Se On AiVaN rAaKaA Se On AiVaN rAaKaA
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
Yritin Yritin
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
Simo Häyhä smash confirmed Simo Häyhä smash confirmed
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Panisit Henry Harjusolaa. Panisit Henry Harjusolaa.
Nigga moment Nigga moment
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
rasisti rasisti
3-akselinen Mercedes 3-akselinen Mercedes
 240 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
08.02.2022 20:51:26
[ + 1 | ]

Neekeritkin nauraa teille

[61554] [fa8599e18878b3ad.jpg] [0.06 MB] [604x680] [] []
fa8599e18878b3ad.jpg

08.02.2022 21:00:27
#546378 [+1] Piilota Suosittele

>>546368
Kattojilla. Neekerit tykkää koripallosta, ne käy kattomassa sitä, neekeripelaajat tilauttaa ittelleen pomppivia bling-bling autoja kattojaneekereiltä, neekerit käy kattomassa koripalloa jne jne.

08.02.2022 21:16:55
#546388 [+1] Piilota Suosittele

>>546368

Ihminen haluaa katsoa matsia. Maksaa lipun hinnan, menee stadionille ja istuu perseineen penkkiin. Samalla hän ostaa lipun lisäksi juomaa ja syötävää. Näistä tuloista napsahtaa koripallobusinekseen aimo summa. Ja seuraavaan matsiin sitten.

08.02.2022 21:19:25
#546391 [+1] Piilota Suosittele

>>546379
Mainostuloilla senkin hömppä. Valkoset sponsaa neekereitä "urheilemaan", tavalliset nekrut käyttää vähät huumekaupparahansa päästäkseen kattomaan urheilua, joukkueet maksaa pelaajaneekereille jotka puolestaan ostaa köyhiltä neekereiltä jotka pyörittää niitä bling-bling autokorjaamoja autoja, sitten ne köyhät käyttää rahansa päästäkseen kattomaan pelaamista ja pelaajat ostaa lisää blingiä köyhiltä neekereiltä jotka käyttää rahansa pelien kattomiseen ja pelaajat ostaa köyhiltä nekruilta vielä enemmän blingiä ja niin edelleen.

Eli siinä kupataan köyhien nekrujen rahat ja ku pelaajaneekerit pitää sponsoreiden mainoksia päällään niin sponsorit tienaa vaikka maksaiski järjettömiä summia pomppiville apinoille. Köyhät nekrut tietenki ostaa sitte sponsoreiden tuotteita huumerahoilla ja käy peleissä.

08.02.2022 21:22:42
#546396 [+1] Piilota Suosittele

>>546390

Siksi, että on kulutushyödyke. Ja kulutushyödykkeet maksavat rahaa. Työntekijä saa rahaa työntekemisestä ja siitä mitä ja miten hän edustamallaan firmaa auttaa kehittämään omaisuutta.

08.02.2022 21:37:24
#546404 [+1] Piilota Suosittele

>>546397

Kyllä. Sen pompottelusta saa palkkion kun katsoja maksaa pompottelun katsomisesta. Mainostaja saa näkyvyyttä kun katsoja katsoo pelaajaa pompottelemassa palloa. Hän tykkää semmoisesta ja antaa lajissa pärjäävälle joukkuelle rahnoota sen perusteella miten hyvin pompettelevat palloa ja miten paljon katsojia sitä katsoo.

09.02.2022 09:15:57
#546482 [+1] Piilota Suosittele

>>546388
Pikkupennejä lipputulot sun muut limumyynnit tuossa hommassa.
Niillä tuskin maksetaan edes hallin ylläpitokuluja, saati pelaajien ja huoltoporukan valmentajineen palkkoja.

[ 20 viestiä | ]