Profeetta Kale Profeetta Kale
muumien potretti muumien potretti
Pahuksen small talk Pahuksen small talk
Autistista homokissaa ei kiinnosta Autistista homokissaa ei kiinnosta
Nykyajan autot menee pirstaleiksi Nykyajan autot menee pirstaleiksi
Titanic! Titanic!
Itä juttuja 2 Itä juttuja 2
Lapsuus silloin joskus... Lapsuus silloin joskus...
kullimestarin pyynnöstä kullimestarin pyynnöstä
Isla Fisher Isla Fisher
Mitä teet? Mitä teet?
Piitsi... Piitsi...
Muistutus Muistutus
Trial and error Trial and error
Viinamaisteri hannu Viinamaisteri hannu
Olen sanaton... Olen sanaton...
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
ebin :DDD ebin :DDD
true love true love
Hitler Mussolini Hitler Mussolini
Jos MGS V olisi 80-luvun tv-sarja Jos MGS V olisi 80-luvun tv-sarja
Miro Miro
Huutista Huutista
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
 240 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
08.02.2022 20:51:26
[ + 1 | ]

Neekeritkin nauraa teille

[61554] [fa8599e18878b3ad.jpg] [0.06 MB] [604x680] [] []
fa8599e18878b3ad.jpg

08.02.2022 21:00:27
#546378 [+1] Piilota Suosittele

>>546368
Kattojilla. Neekerit tykkää koripallosta, ne käy kattomassa sitä, neekeripelaajat tilauttaa ittelleen pomppivia bling-bling autoja kattojaneekereiltä, neekerit käy kattomassa koripalloa jne jne.

08.02.2022 21:16:55
#546388 [+1] Piilota Suosittele

>>546368

Ihminen haluaa katsoa matsia. Maksaa lipun hinnan, menee stadionille ja istuu perseineen penkkiin. Samalla hän ostaa lipun lisäksi juomaa ja syötävää. Näistä tuloista napsahtaa koripallobusinekseen aimo summa. Ja seuraavaan matsiin sitten.

08.02.2022 21:19:25
#546391 [+1] Piilota Suosittele

>>546379
Mainostuloilla senkin hömppä. Valkoset sponsaa neekereitä "urheilemaan", tavalliset nekrut käyttää vähät huumekaupparahansa päästäkseen kattomaan urheilua, joukkueet maksaa pelaajaneekereille jotka puolestaan ostaa köyhiltä neekereiltä jotka pyörittää niitä bling-bling autokorjaamoja autoja, sitten ne köyhät käyttää rahansa päästäkseen kattomaan pelaamista ja pelaajat ostaa lisää blingiä köyhiltä neekereiltä jotka käyttää rahansa pelien kattomiseen ja pelaajat ostaa köyhiltä nekruilta vielä enemmän blingiä ja niin edelleen.

Eli siinä kupataan köyhien nekrujen rahat ja ku pelaajaneekerit pitää sponsoreiden mainoksia päällään niin sponsorit tienaa vaikka maksaiski järjettömiä summia pomppiville apinoille. Köyhät nekrut tietenki ostaa sitte sponsoreiden tuotteita huumerahoilla ja käy peleissä.

08.02.2022 21:22:42
#546396 [+1] Piilota Suosittele

>>546390

Siksi, että on kulutushyödyke. Ja kulutushyödykkeet maksavat rahaa. Työntekijä saa rahaa työntekemisestä ja siitä mitä ja miten hän edustamallaan firmaa auttaa kehittämään omaisuutta.

08.02.2022 21:37:24
#546404 [+1] Piilota Suosittele

>>546397

Kyllä. Sen pompottelusta saa palkkion kun katsoja maksaa pompottelun katsomisesta. Mainostaja saa näkyvyyttä kun katsoja katsoo pelaajaa pompottelemassa palloa. Hän tykkää semmoisesta ja antaa lajissa pärjäävälle joukkuelle rahnoota sen perusteella miten hyvin pompettelevat palloa ja miten paljon katsojia sitä katsoo.

09.02.2022 09:15:57
#546482 [+1] Piilota Suosittele

>>546388
Pikkupennejä lipputulot sun muut limumyynnit tuossa hommassa.
Niillä tuskin maksetaan edes hallin ylläpitokuluja, saati pelaajien ja huoltoporukan valmentajineen palkkoja.

[ 20 viestiä | ]