Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Sunnuntailakana Sunnuntailakana
Anolla vaihde päällä Anolla vaihde päällä
täh täh
More Than This More Than This
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
Kuppipäät Kuppipäät
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
Kuka siellä? Kuka siellä?
rasisti rasisti
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Nigga moment Nigga moment
Jutkut tekivät 911 Jutkut tekivät 911
Totuus sattuu Totuus sattuu
rbzSmrt rbzSmrt
glitteri poni glitteri poni
Alokas, lataa lippaat! Alokas, lataa lippaat!
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
amis amis
3-akselinen Mercedes 3-akselinen Mercedes
dahliabordeaux .. rupeen seuraamaan tätä, varmaan rip 3kk jälkee dahliabordeaux .. rupeen seuraamaan tätä, varmaan rip 3kk jälkee
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
 620 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
27.03.2020 16:53:04
[ + 4 | ]

Suvaitsevaisuus ennen kaikkea

[41225] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [640x480] [] []
tiedosto.jpg

ählämi

(129)  · 

rasismi

(148)  · 

yle

(122)  · 

fuck

(49)  · 

isis

(50)
27.03.2020 18:07:25 | 18:09:01
#323217 [+1] Piilota Suosittele

>>323205
Vitut mene. Voin sanoa lukemattomilla eri tavoilla "FUCK ISIS" ja yksikään ei tuomitse minua rasismista. Toisaalta jos tuomitseekin, niin ei kiinostele pätkän vertaa ja suosittelen samaa kinostelemattomuutta muillekkin.

27.03.2020 18:54:59
#323251 [+1] Piilota Suosittele

>>323217 Kuvassa siis Yle keskittyy valkoisten harjoittamaan "rasismiin" ja samalla sulkee silmänsä islamin väkivallalta. Näin se ikävä kyllä menee.

28.03.2020 14:15:24
#323656 [+1] Piilota Suosittele

>>323304 sano tuo Il ja Is sivuilla ja julkisesti niiden toimistolla. Katsotaan sitten pysyykö sinun kuplasi kasassa. Edelleenkin on se piffi olemassa mikä sopii paremmin kaltaisillesi.

28.03.2020 14:44:38 | 00:16:03
#323664 [+-] Piilota Suosittele

>>323657
Alan perustella näkemyksiäni tässä ketjutssa heti sen jälkeen, kun ensimmäinen sonja tekee sen. Nämä ovat siis vailla perusteluita:

"Näin tämä ikävä kyllä menee."
"Nyt sinä olet jo lapsellinen."

28.03.2020 14:54:29
#323674 [+-] Piilota Suosittele

>>323656
"sano tuo Il ja Is sivuilla..."

Kuvassa puhutaan YLEstä. MIksi tämä nyt muuttui IL ja IS sivuiksi?

"...ja julkisesti niiden toimistolla"

Julkisesti toimistoilla sanomallako sonjat päättelevät asioita?

Sohja ei nyt taida hiffata sellaista tosiasiaa, että medioila on linja siitä minkalaisia kommentteja he julkaisevat. Kukaan ei kiellä arvostelemasta esimerkiksi isisiä, mutta jokainen media voi päättää haluaako julkaista jonkun rajakkipsykooseissa ulisevan idiootin mölinöitä. Näissä kahdessa edellämainitussa on aika helvetin suuri ero.

Rautalangasta vääntäen: ei ole rasismia sanoa esimerkiksi että: "Isis on rikollisjärjestö", mutta media voi päättää julkaiseeko se kommentin: "Miksi näitä islamisteja ja isisin terroristeja tuodaan tänne katkomaan päitä ja elämään meidän verorahoilla?".

Jos ei ymmärrä noiden kahden rautalangasta väännetyn kommentin eroa, on aivan turha ulista esimerkiksi sananvapaudesta, koska silloin ei selkeästikään ymmärrä mitä koko termi tarkoittaa.

[ 13 viestiä | ]