Rekisteröitynyt 15.10.2017 15:45:59
Nähty 48 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 14 642
Tageja annettu 1 227
Vierailuja 64 600
Medioita 143
Medioiden näyttökerrat 144 718
Plussia 6 260
Saavutuksia 12
+0      
Moro taas
Moon ollu torstai aamusya asti hönössä. Tiistaina pitäs ollas selvinpäin.
28.06.2026 12:21:52 | 12:28:16
#759815 [+-] Piilota Suosittele

Älä nyt meinaa ittees tappaa juomalla! .. Itellä välillä oli niin pahasti asiat, että join AIVAN vitun liikaa ja sit mielessä tuli et perkele heitänkö mää lusikan nurkkaan kohta, nii sit päätin et pitää himmata helvetin paljon juomista...Mut tuosta on ainakin pari vuotta jo .. nykysin en lähellekkään samoja määriä juo.

Mun vinkit kaikille:

Hommaa ykköstä, ja juo sitä.. sitten kun totut siihen => Automaagiosti paljon
paremmat juomatavat kuin vahvalla viinalla .. Sitten kun ykkönen menee päähän,
olet erittäin hyvällä reitillä.

EDIT:

Muistelen, että tuosta olisi ainakin 4-5 vuotta, ennen kuin tein itsestäni CEO:n ..
Vuodet menee niiiin pirun nopeaa.

Nykyään riittää mulla yksi/kaks vahvaa olutta ja siinäpä se. Pitää pitää itsestään nyt parempaa huolta,
kun pitää olla skarppina.


[ 4 viestiä | ]