Miksi naurunappula lopetettiin?? Se oli niin hyvä, sniiiff
Muistakaa, ettette pärise ja jorise turhia!! Pitäkää keskustelu ja mediat siistinä!!!!
Mitäs täällä tapahtuu?? Onhan kaikki suotavaa????
Olen tullut takaisin naurunappulan syövereistä kaikkien näitten vuosien jälkeen, jos kukaan enää edes muistaa!!??