Rekisteröitynyt 18.06.2019 17:27:21
Nähty 47 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 949
Tageja annettu 41
Vierailuja 5 005
Medioita 25
Medioiden näyttökerrat 14 670
Plussia 350
Saavutuksia Ei ole
+0      
Realisaatio:
Tämmöset kusipaska lasit löysin mun varastosta, kuka vittu ne sinne oli laittanut? No , päätin laittaa päähääni pyöräilun ajaksi.

Niin sitten jo muutaman tunnin käytön jälkeen näkökenttään tulee sellainen "kumpu" alaspäin näköön, kumpu joka tuntuu siltä kuin jotenkin olisit menossa kokoajan ylämäkeen ja näitten paskeperseiden nimi on "RACER", voi perse mitä näön tuhoamista pelkillä laseilla voi tehdä, samalla kuin ajattelet suojaavasi näköäsi.
28.06.2026 17:51:08
#759838 [+-] Piilota Suosittele

>>759751 Sekoilua kuten työmatkapyöräily, josta maksetaan 20-30 senttiä kilometri??
Muuten paljon sä saat rahaa kun autoilet yhden kilometrin? Taitaa kuitenkin rasittaa niitä kukkaron nyörejä autoilu, ja lisäks siinähän vain istutaan ja vittuunnutaan vaikka sitten spandex homoille, joten mun veikkaus on että ottaen huomioon kaikki autoiluun liittyvät kulut, aina tuulilasinpyyhkijöistä, katsastukseen, niin osaisitko sä sanoa paljon sä joudut maksamaan yhden kilometrin autoilusta just sun autolla?

28.06.2026 18:25:25
#759842 [+-] Piilota Suosittele

>>759838 Viimeset 3 kuukautta kulkenu mopolla nii ei siin iha hirveesti kuluja tuu. Jos meen autol nii mul on yleensä peräkärry perässä ja 5.7 litrane v8 jylläämäs. En edes ajattele paljon se maksaa kun tavaran pitää joka tapauksessa liikkua.

[ 4 viestiä | ]