#344385
[+-]
Piilota
Suosittele
Jokainen voi itse pohtia mihin ne kerätyt varat sitten oli / on tarkoitus ohjata, olisiko sama suhde kuin muillakin ns hyväntekeväisyys yhdistyksillä eli noin 90% varoista johdon palkkoihin, yhdistyksen hummailuihin ja n.10% itse toimintaan.