Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 619
Vierailuja 86 248
Medioita 6 664
Medioiden näyttökerrat 5 739 931
Plussia 37 153
Saavutuksia 550

Jälleen kerran
19.05.2020 19:19:03
#344385 [+-] Piilota Suosittele

Jokainen voi itse pohtia mihin ne kerätyt varat sitten oli / on tarkoitus ohjata, olisiko sama suhde kuin muillakin ns hyväntekeväisyys yhdistyksillä eli noin 90% varoista johdon palkkoihin, yhdistyksen hummailuihin ja n.10% itse toimintaan.

Vanhusten ruoka
19.05.2020 14:57:20
#344330 [+1] Piilota Suosittele

>>344295 Tuon 430€ kun jakaa plus-miinus 30vrk:lla niin se on n.14,3€ per vrk. Melkein samalla hinnalla paikallinen pizza ; kebula kuljettaa kotiin 2 X kebab tai 2 X normi pizzaa lounasaikana (15€ hinta). Paikallinen lounasravinteli myi aiemmin paikanpäällä lounaan 8,5€ hinnalla (Ei mikään piperrys annos vaan kauhalla annosteltua), nyt sama ravintola myy noutona (ilman juomaa) 8,9€ annos ja woltin kautta kotiin kuljetettuna 10,9€. Joten miksi tilata joku kotipalvelun safka, kun voi valita halvemman ja enemmän annos vaihtoehtoja tarjoavan palvelun tarjoajista sen mieleisimmän...

Vokissa yritett
16.05.2020 17:56:05
#343480 [+-] Piilota Suosittele

Tai sitten oli kulttuurin mukainen seuraleikki jossa muiden samanmielisten kanssa laitetaan homoksi epäilty tai muu vastaava väärintekijä kaulakiikkuun keinumaan. Nyt tosin leikki jäi leikkimättä loppuun.

Edellinen [ 1 | ... | 641 | 642 | 643 | 644 | 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | 659 | 660 | ... | 973 ] Seuraava