Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 578
Vierailuja 86 147
Medioita 6 656
Medioiden näyttökerrat 5 673 355
Plussia 37 107
Saavutuksia 550

Persut sitä per
19.08.2020 16:15:20
#376367 [+-] Piilota Suosittele

Eräs käyttäjä täällä pähkinänkuoressa:

Persut on tyhmiä yhyy byhyy!

Joku vastaa: Niin miksi ne on tyhmiä?

Eräs käyttäjä:Nokun ne vaan on

Joku vastaa: Niin miksi?

Eräs käyttäjä: Vittu sä oot idiootti! Ei sun älykkyys riitä ymmärtämään yhyy byhyy

Microsoft
19.08.2020 14:18:29
#376291 [+-] Piilota Suosittele

376288


Sillä ei olekkaan, mutta kun kunnes kirjotetaan muusta kuin
Applesta,niin applen käyttäjät tulevat kertomaan omasta luomasta ylivertaisuudestaan. Eli applen käyttäjät ovat aloittaan koko shitin.

Taikaseinästä t
18.08.2020 15:47:02
#375977 [+-] Piilota Suosittele

Taikaseinäretoriikkaa viljelevät eniten oikeistopuolueet. Lisäksi rahamarkkinoiden vapautus ja rahan luominen tyhjästä finanssilaitosten toimesta oli nimenomaan oikeistolainen projekti.
Päälle päätteeksi eniten, poikkeuksetta, velkaa ottavat oikeistopohjaiset hallitukset.

Tästä voinee jotakin päätellä.

turvapaikan hakijat
18.08.2020 06:23:30
#375865 [+-] Piilota Suosittele

>>375840 Viimeksi kun kävin tallinnan laivalla, niin näytti että päärautatieaseman ja terminaalin kaikki taksikuskit on arabeja tai neekereitä. Menin ja tulin asema-länsiterminaali välin ratikalla vaikka se onkin perseestä paluumatkalla lonkerokärryjen kanssa kun raitiovaunu on kuin sillipurkki, kun kaikki laivalta tulijat änkeää niihin. Mutta parempi niin kuin istua jonkun husu husseinin kyytiin joka vie rahat, haukkuu rasistiksi ja vittuilee kun et osannut käyttää hänen neekerikielelle säädettyä navia.

Edellinen [ 1 | ... | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | ... | 972 ] Seuraava