Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 578
Vierailuja 86 144
Medioita 6 656
Medioiden näyttökerrat 5 673 150
Plussia 37 107
Saavutuksia 550
+0   10.09.2020 14:38:55    
Suvakki on vajakki
10.09.2020 14:40:35
#386296 [+-] Piilota Suosittele

Ovat ruotsissakin pikkuhiljaa heräämässä siihen mitä ovat saaneet aikaan.
Suomessa kaikki tulee ruotsista viiveellä. Eli meillä on edessä vielä tuo sama tilanne. Ja sitten myöhemmin meilläkin tajutaan, että kaikki män päin sitä ihtiään.

[ 3 viestiä | ]