Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 619
Vierailuja 86 248
Medioita 6 664
Medioiden näyttökerrat 5 739 931
Plussia 37 153
Saavutuksia 550
+   28.06.2020 01:27:18    
Jotku trollit heittää läpällä fazerille ja valiolle palautetta että niiden tuotemerkit on rasistisia niin heti tottakai nämä suuryritykset ottaa ne läpät tosissaan ja alkaa harkita tuotenimien vaihtoa. Tää vuosi on yhtä aprillipäivää. Ja vitun säälittävää hommaa.
28.06.2020 02:34:02
#360226 [+-] Piilota Suosittele

Anter Yasa heitti läpällä ainakin sen Valion turkkilaisjogurttijutun.

Yasa on näitä fiksuja kavereita, joilla on suht kriittinen asenne maahantunkeutumiseen ja raiskausvyöryihin. Ollut Tynkkysen haastateltavana ja Tynkkysen videoissakin useasti, vaikka aina välillä Yasa Perussuomalaisia kritisoikin myös.

[ 4 viestiä | ]