Parkkour Parkkour
Läski pasq Läski pasq
Booberella Booberella
Blondi ja sen kaveri Blondi ja sen kaveri
Yhdistelmä Yhdistelmä
lembäälän hobitti lembäälän hobitti
Kissen luonto-ohjelma Kissen luonto-ohjelma
Hämiksen perjantai Hämiksen perjantai
Kaasutusta. Kaasutusta.
Jumal x10 Lavis - Huutista Jumal x10 Lavis - Huutista
Gta hyppy Gta hyppy
Paha Putin Paha Putin
Darwin ja Karma ovat kaveruksia Darwin ja Karma ovat kaveruksia
Ryhdikästä opiskelua Ryhdikästä opiskelua
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
gisse :D gisse :D
Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita
kuinka diilata ongelmien kanssa 2019 edition kuinka diilata ongelmien kanssa 2019 edition
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
Kevätpäivän tasaus Kevätpäivän tasaus
Tallahasseesahallat Tallahasseesahallat
Aamiainen vuoteeseen Aamiainen vuoteeseen
Feissarimokat Feissarimokat
Putket umpeen Putket umpeen
 1 004 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 28.06.2018 16:35:37
[ + 1 - | ]

Skippas käsipäivät

[14168] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [600x600] [] []
tiedosto.jpg

lihakset

(9)  · 

reidet

 · 

reisi

 · 

jalka

(72)
20.10.2021 05:06:50
#509294 [+-] Piilota Suosittele

Ja siitä.

Ympärysmitta 50cm. Viisikymmentä-vitun-senttimetriä.

Kuvitteleeko joku teistä oikeasti mahtavansa minulle esim. mitään oikeassa katutilanteessa? Kuvitteletteko kenties uskaltavanne avata suutanne, saati edes katsoa muualle kuin omiin kengänkärkiinne, kun minä nappaan naistanne perseestä kiinni baarissa ja vetäisen tuplaposen takaa? Niinpä niin. Siinähän sitten istutte kynäniskat hiljaa loosissanne alahuuli väpättäen ja imette kiukkuanne. Minä sen sijaan teen mitä haluan, sen varmistavat nämä olkavarteni, joilla liikuttelen helposti 45kg painoja scott-hauiskäännössä. Minulla on niiden ansiosta valta ja voima jota te ette ikinä tule saavuttamaan.

Nonniin, nyt tiedätte paikkanne, pikku rotat :) Oli pakko vähän käydä kertomassa miten asiat tuolla oikeassa elämässä menee, kun täällä netissä moni luulee olevansa niin kovaa poikaa ja trollaa estoitta kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jos minuun joskus baarissa törmäät, niin parempi pysyä poika lestissäs, vaikka vähän naistas päättäisin kokeilla sulta lupaa kysymättä. Mut huoli pois, se kyl varmasti tykkäis kun saisi kerrankin oikeaa urosta ;)

Vituttaako? Ei se mitäään. Minä nautin elämästäni.

[ 5 viestiä | ]