Nappulalaisten viimeinen kapseli Nappulalaisten viimeinen kapseli
burgeri burgeri
Gachimon Gachimon
Afrikkalainen hipsteri Afrikkalainen hipsteri
kun pyykkikone on rikki kun pyykkikone on rikki
Paska Paska
Historian synkimmät arkistot Historian synkimmät arkistot
Halusi näyttää Angelina Jolielta Halusi näyttää Angelina Jolielta
amerikan naama amerikan naama
A bit of love A bit of love
Gachimuchi party Gachimuchi party
Ilmeeni kun väännän matolle paskaa Ilmeeni kun väännän matolle paskaa
käsitätkö? käsitätkö?
Yliluti Yliluti
Luokkaristiriita Luokkaristiriita
Dan Canuck Dan Canuck
Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
Maanantaimiettimistä Maanantaimiettimistä
Syntiemme tähden Syntiemme tähden
Eläinten vaistot Eläinten vaistot
Virgin Adolf ja chad Josif Virgin Adolf ja chad Josif
OstosTV OstosTV
Perhepotrettikokoelma Perhepotrettikokoelma
Perhepotretti Perhepotretti
 1 318 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 6 tiedostoa, 21.06.2018 17:09:39
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 21.06.2018.

Suuri Paint-foorumiseikkailu

[13933] [pf-seikkailu1.png] [0.21 MB] [530x6408] [] []
pf-seikkailu1.png
[13932] [pf-seikkailu2.png] [0.26 MB] [528x4837] [] []
pf-seikkailu2.png
[13931] [pf-seikkailu3.png] [0.22 MB] [528x7762] [] []
pf-seikkailu3.png
[13930] [pf-seikkailu4.png] [0.21 MB] [568x8288] [] []
pf-seikkailu4.png
[13929] [pf-seikkailu5.png] [0.21 MB] [640x4852] [] []
pf-seikkailu5.png
[13928] [pf-seikkailu6.png] [0.21 MB] [640x5991] [] []
pf-seikkailu6.png

paint-foorumi

 · 

seikkailu

(13)  · 

sarjakuva

(524)  · 

kombo

(12)  · 

vumpalouska

(16)  · 

pata-k

 · 

mahtiankka

 · 

ronank

 · 

havumäki

(9)  · 

kalle

(16)  · 

kallu

(10)
21.06.2018 17:48:47 | 17:49:56
#67650 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Loppukevät 2012.

Paint-foorumin yleinen henki alkoi mennä joskus talvella 2011-2012 aina vain vahvemmin vittuilun ja perseilyn puolelle. Vastakkain olivat pärisijät ja burgerit (ts. ne, jotka vaativat PF:llekin jonkinlaista asiallisuutta). Tää kombo perustuu osin tositapahtumiin ja oli myös viimeinen iso yhteistyöprojekti, jonka PF sai aikaan hyvässä hengessä. Itse lähdin PF:lta alkuvuodesta 2013 ja sivusto kuoli lopullisesti vuoden loppuun mennessä ;___;

21.06.2018 20:22:19
#67714 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Vahvistan Vumpan kertomuksen. Poistuin ite PF:ltä 2012 aikoihin alkuvuodesta, otin osaa vain toiseen osaan.

Tapahtumaketju meni siten, että yksissä tuumin aloimme Vumpan kanssa hölisemään kirjakielellä sekä yltiömäisen kunnioittavasti. Yksitellen painttaajat innostui tästä ja pian foorumilla tuotettiinkin mustaharmaata (erittäin korkeatasoista ja monisävyistä) sarjakuvaa. Tätä kesti viikon puolitoista.

Seuraava burgeraalto oli kun muutama käyttäjä floodasi poneja foorumin täyteen. Sekin oli vain lyhytkestoista.

06.01.2021 15:46:32
#427234 [+-] Piilota Suosittele

Aika entinen ei koskaan palaa.. Mutta on tää vaan pirun kaunista luettavaa lähihistoriamme mullistavimmista hetkistä.

[ 7 viestiä | ]