Kumpi on hauskempi? Kumpi on hauskempi?
pelin henki pelin henki
sneak attack fail sneak attack fail
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Madon anatomiaa Madon anatomiaa
upi green frog upi green frog
dolan ja hitler dolan ja hitler
kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä
kerrostaloissa kerrostaloissa
yksi istumapaikka yksi istumapaikka
ruoan lämmitysongelma ruoan lämmitysongelma
Ei kinosta Ei kinosta
tohvelisankarit :3 tohvelisankarit :3
Nyt tiedät osa 2 Nyt tiedät osa 2
viljami viljami
Ihana nainen Ihana nainen
Lamppu Lamppu
Hyvä perse Hyvä perse
no shit sherlock no shit sherlock
Kela Kela
Tahtoo... Tahtoo...
Sulla oli yksi jobi... Sulla oli yksi jobi...
pierua pierua
paw paw ja ota siitä paw paw :3 paw paw ja ota siitä paw paw :3
 748 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 20.06.2018 10:28:17
[ + 7 - | ]

Jos taivas olisi olemassa

[13827] [tiedosto.jpg] [1.17 MB] [3072x2048] [] []
tiedosto.jpg

kaljaa

(37)  · 

paljon

 · 

varasto

(7)  · 

koff

(27)
20.06.2018 12:27:37
#67164 [+-] Piilota Suosittele

Summittaisen arvion mukaan kuvassa näkyy noin 200000 pulloa. Jos oletetaan että pullo on 0.33l ja vahvuus 4.5% niin tämä tekee vajaat 3000 litraa alkoholia joka hyvin säännösteltynä riittää suomalaiselle noin kolmeksisadaksi vuodeksi. Kun taivaasta on puhe, niin tarkastelujakso on ikuisuus. Tipattomuus on siis käytännössä välittömästi horisontin takana. Lisäksi alkoholi ei mene enää hengelle päähän.

Onko kyseessä kuitenkin Helvetti?

[ 7 viestiä | ]