miesten syy miesten syy
Mind blown Mind blown
Rakettimies Rakettimies
selvä koiranomistaja selvä koiranomistaja
v*ttu v*ttu
Piirakkaostoksilla Piirakkaostoksilla
elämänneuvo elämänneuvo
Kuusen koristelijat :3 Kuusen koristelijat :3
Koira hommaa sapuskaa Koira hommaa sapuskaa
Mansikka Mansikka
Luukku 16 Luukku 16
Dodiin Dodiin
No fucks were given that day No fucks were given that day
Space cat :3 Space cat :3
Ja sit mä aloin kuuntelee sillon Haddawaytä, tiekkö, niin se oli Ja sit mä aloin kuuntelee sillon Haddawaytä, tiekkö, niin se oli
Täysillä vaan Täysillä vaan
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
läheltä piti tilanteita läheltä piti tilanteita
Perus Vantaalainen Perus Vantaalainen
Reipasta kävelyä Reipasta kävelyä
Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
peukku peukku
suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista
Raaaah Raaaah
 1 051 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]