Sikailu intensifies Sikailu intensifies
isis nuket isis nuket
Oh noes :) Oh noes :)
Valtakunnan Johtaja Valtakunnan Johtaja
Ei jaksa keksiä otsikoita 19 Ei jaksa keksiä otsikoita 19
mamu tatuointi mamu tatuointi
Feminismin hengen ruumiillistuma Feminismin hengen ruumiillistuma
burito burito
Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan
Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta
Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto
Ajankohtainen perhepotretti :3 Ajankohtainen perhepotretti :3
Muutama webm 9 Muutama webm 9
And not a single fuck was given that day And not a single fuck was given that day
grillikesä part.2 grillikesä part.2
sukellus vene sukellus vene
Hehe Hehe
Anime Trump Anime Trump
Nokka tukossa Nokka tukossa
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
Suomen keisari -kombo Suomen keisari -kombo
ajelu ei koskaan lopu ajelu ei koskaan lopu
mitäs nyt sanotte? mitäs nyt sanotte?
@-
 710 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.05.2018 10:43:11
[ + 6 | ]

Vihreät

[12145] [vihreat.jpg] [0.03 MB] [444x497] [] []
vihreat.jpg

vihreät

(423)  · 

kuulat

 · 

potku

(37)  · 

kalliolta

20.05.2018 13:32:08
#58460 [+2] Piilota Suosittele

Ihan sama onko vihreät, rkp, kok, sdp, skp, vasemmisto liitto, keskusta, siniset, perussuomalaiset kun se on samaa paskaa eri väreissä ja naamoilla, tärkeintä on tulla valituksi kansanedustajaksi. Oppositio ei ole huono tilanne sieltä kun voi huudella 4 vuotta kaikkea mistä äänestäjät pitää ja silti jatkaa torkkupeiton alla lepäilyä. Aina välillä on hyvä apinalauman hierarkian mukaisesti kokoontua edustajatoverien kanssa ympyrään rapsuttamaan edessäolevan kaverin persettä ja samalla päättämään kuinka sinä jaat kaverille valtion fyrkkaa ja kuinka kaveri jakaa sulle valtion fyrkkaa. Sitten onkin aika kirmata luottotoimittajan luokse storyvilleen ja kertoa 9001 kerran kuinka työsi on rankkaa etkä saa siitä arvostusta (Ehdit nukkua vain 2,5h työpäivän aikana torkkupeiton alla, et välitä arvostuksesta lentävän lerssin vertaa, vaan rahasta ja siitä että saat kahmittua sitä lisää osallistumalla mahdollisimman usean yhtiön hallituksiin joista kuittaat "kivat" bonarit tekemättä käytännössä mitään). Tarinaa +200 arkadianmäen apinan toilailusta voisi jatkaa loputtomiin, mutta se ei naurata kun se on todellisuutta ja arkipäivää, osa apinoista vaihtuu 4vuoden välein, osa taas ei poistu kulumallakaan vaan roikkuvat siellä jopa vuosikymmeniä tekemättä mitään ( Onko se loppujen lopuksi huonojuttu? No turhaan niille maksetaan palkkaa. )

20.05.2018 20:27:31
#58594 [+1] Piilota Suosittele

>>58506 Palkka ; edut tulospohjaiseksi, niin osalla porukasta olis palkkakuitti aika miinuksella (feat.jykä <3 jutta kreikan takaukset duo). Toisaalta siellähän on niin sanottu bisnesnero Sipilä joka yrittää johtaa kokoomuksen kanssa suomea kuin firmaa ja kotiuttaa samalla mahdollisimman paljon rahaa omiin sekä frendien taskuihin uskonveljiä unohtamatta, seurauksista piittaamatta kuten kunnon lestadiolaisen kuuluu.

[ 4 viestiä | ]