Ihmisshakkia Palatsiaukiolla sata vuotta sitten Ihmisshakkia Palatsiaukiolla sata vuotta sitten
Ruma Nisti Ruma Nisti
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Minä tässä vain nukun Minä tässä vain nukun
Punainen vaara Punainen vaara
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
Vittu naisia! Vittu naisia!
Kiire! Kiire!
moderaattorit kokoontuu moderaattorit kokoontuu
nainen kellariin :D nainen kellariin :D
laita muna sinne laita muna sinne
romanijutku :D romanijutku :D
Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti
Korvien puhdistus tekee eetvarttia :3 Korvien puhdistus tekee eetvarttia :3
kalpa ankka kalpa ankka
vauhtia ja vaaraallisia tilanteita vauhtia ja vaaraallisia tilanteita
SHITPOSTING MUST GO ON SHITPOSTING MUST GO ON
Granit Granit
nyt mentiin nyt mentiin
löysä kissa löysä kissa
Tissit Tissit
Venäjän meininkiä Venäjän meininkiä
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
viimeinen erhe viimeinen erhe
 788 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 06.05.2018 19:23:17
[ + 1 | ]

reeni lista

[11588] [arks.jpg] [0.22 MB] [1210x1040] [] []
arks.jpg

kuka

(8)  · 

käski

 · 

olla

(7)  · 

läski

(489)
07.05.2018 22:58:51
#54750 [+-] Piilota Suosittele

>>54744
Melkein liittyvä kommentti. :3
Mutta vakavammin, varmasti voi useanpikin ihminen neuvoa täällä miten niitä kuvia kannattaa ladata omalle laitteelle tahi linkittää tänne jos on ongelmaa. Paranee varmasti omakin katselukokemus siellä. :3

07.05.2018 23:16:57 | 19:17:49
#54755 [+-] Piilota Suosittele

>>54750
no "vakavammin" oletan että trollaat mutta sanotaa kuitenkin että en nyt ihan ymmärrä millä kuvaputkimöykyllä tätä katsot kun itse näen ainakin lukea ihan normaalisti?
tällaisten yksittäisten huumorikuvien laatu ei varmaan tarvitse olla kuin valokuva,,,

08.05.2018 08:09:41
#54805 [+-] Piilota Suosittele

>>54755
En röllää, ei kuulu tyyliin.
Tässä on koko jo ihan ok, mutta kuvanlaatu on tosi rakeinen ja korruptoitunut usean huonolaatuisen tallennuksen jäliltä. Nykyään ongelma kun ihmiset tallentaa kuvia puhelimeensa; ko. laitteet tallentaa ne miten sattuu ja "pakkaa" kuvia pienenpään tiedostomuotoon, mutta siinä samalla kuvasta tulee rakeinen ja suttuinen.

[ 7 viestiä | ]