Pelibisnes Pelibisnes
Pyörähullu. 2024 Pyörähullu. 2024
Vroom vroom Vroom vroom
Koira hassuilla hiuksilla Koira hassuilla hiuksilla
paavi paavi
Yksittäistapaus Yksittäistapaus
taliban sniper taliban sniper
syrjintää vain suomalaisille syrjintää vain suomalaisille
15. Doctor Who... stole my bike 15. Doctor Who... stole my bike
somalit kiusaa koiraa somalit kiusaa koiraa
Pakohuone Pakohuone
Lego china city Lego china city
Kurnau Kurnau
Hyvää vappua. Hyvää vappua.
Pelipöytä Pelipöytä
Ajelulla Ajelulla
Vihaan vammaisia Vihaan vammaisia
Turvallisempi Suomi Turvallisempi Suomi
masemnus,, masemnus,,
kisu auttaa drinkin teossa kisu auttaa drinkin teossa
ulinem ulinem
Perjantaimuuvit Perjantaimuuvit
breaking bad breaking bad
tekee höpöä tekee höpöä
 838 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.04.2018 20:55:56
[ + 2 | ]

Paska kusi

[11294] [0.jpg] [0.1 MB] [640x553] [] []
0.jpg

nintendo

(42)  · 

xbox

(11)  · 

napit väärinpäin

29.04.2018 22:11:35
#52333 [+-] Piilota Suosittele

Viikko menee harjotellessa kun vaihtaa. Ja toinen ku vaihtaa takasi. Ja sen viikon aikana ei osaa oikein pelata kummallakaan.

Mutta entäs se Y-akseli, invertoitu vai ei? Tässä oli yksi peli missä ei totuttu tapa toiminut ja sen kanssa oli ihan sama homma. Harkitsin pitäisikö vaihtaa elämäntapaa lopullisesti, mutta opettelin sitten kuitenkin vanhan tavan takaisin.

29.04.2018 22:18:37
#52337 [+-] Piilota Suosittele

52329 paitsi että nintendon kaikissa konsoleissa sama järjestely vielää nykyään. Asiasta voidaan väitellä että kummalla on väärinpäin jos nintendon layout tuli 10 vuotta aikaisemmin. Ite aattelen sen niin että xbox on oikeassa koska x-akseli on vaakaan ja y-akseli pystysuuntaan ja a tulee ennen b:tä. Nintendo ei muutenkaan ole oikein ikinä osannu tota ohjaimen tekemisen jaloa taitoa tästä esimerkkejä on n64, gamecube, wii ja switch -ohjaimet.

30.04.2018 18:27:09
#52618 [+-] Piilota Suosittele

52584 Yritin keksiä syytä sille miksi vihaan nintendon a-näppäimen sijaintia niin paljon mut kai se on vaan tottumuksesta kiinni. Sitä en ymmärrä että miksi switchin ohjaimessa on start näppäin niin hankalassa paikassa ja home-näppäin kätevästi siinä kohdalla missä kaikissa muissa ohjaimissa on start. Pitää pistää peli pauselle niin heittää alkuscreeniin.

02.12.2018 20:30:03
#127897 [+-] Piilota Suosittele

@volmari85 tässä pitää tietää että xbox 1:ssä joka julkaistiin 2001 niin oli tuo sama näppäimistösijoittelu, koska se on xboxin tapa tehdä asiat ja ettei tule patentti kiistaa nintendolta.

[ 7 viestiä | ]