Koira kertoo vitsin Koira kertoo vitsin
maitoohhh maitoohhh
Liito-outie Liito-outie
Somalit on afrikassa Somalit on afrikassa
aika ebin urheilulaji mun uus lemppari aika ebin urheilulaji mun uus lemppari
On ne kasvaneet On ne kasvaneet
suuri peruna suuri peruna
Ukki ja runkkari Ukki ja runkkari
Ihan juonen takia katsoin Ihan juonen takia katsoin
The Problem with Cringe Culture The Problem with Cringe Culture
kiva heppu kiva heppu
sykkii sykkii
oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!! oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!!
Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja
Mikä maksaa? >:3 Mikä maksaa? >:3
Niimpä niin Niimpä niin
Tietokonepelit on saatanasta! Tietokonepelit on saatanasta!
Tom of glom Tom of glom
öyh öyh öyh öyh
Pocahontas Pocahontas
Pottapuhelut :---D Pottapuhelut :---D
uroista uroin uroista uroin
ei vaan jaksa ei vaan jaksa
"Tuosta!" :3 "Tuosta!" :3
 830 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]