Öyhötystä vai faktaa? Öyhötystä vai faktaa?
Jouluapuja 2 Jouluapuja 2
vittu vittu
Vikings Vikings
Lonkero helsinki-vantaalta Lonkero helsinki-vantaalta
Fack off!! Fack off!!
Tytti meemejä. Tytti meemejä.
Pekan koronapassi Pekan koronapassi
Debate Debate
Kirjaston Kirjallisuus Kerho Kirjaston Kirjallisuus Kerho
paska juttu paska juttu
Ricardostaja Ricardostaja
Täällä kaikki hyvin Täällä kaikki hyvin
Bruce Lee vs Iso Neekeri Bruce Lee vs Iso Neekeri
Sorrettu neekeri Sorrettu neekeri
Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden
Niin hyvää AUUU Niin hyvää AUUU
nyt on aika elää nyt on aika elää
Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja. Kaiki Kiinalaiset ovat rasisteja.
Pavlov Pavlov
Ryppy ja lääkärintarkastus Ryppy ja lääkärintarkastus
B-Studio B-Studio
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 2 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 2
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
 709 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 19.04.2018 17:31:03
[ + 5 | ]

Kun posti toimittaa tilaamasi telkkarin

[10922] [kustipaskoi.jpg] [0.14 MB] [625x781] [] []
kustipaskoi.jpg

posti

(24)  · 

paketti

(29)  · 

paskana

 · 

särkyvää

19.04.2018 17:47:55
#48900 [+-] Piilota Suosittele

He hee kait tiedötte että toi fragile/särkyvää merkkaa mitään ja mahdolliset korvaukset maksetaan painon mukaan...eli jos lähetät kaks telkkaria, joista toinen maksaa 2000€ ja toinen 200€..ni painon ollessa sama, korvaus molemmista sama.

Truestory.jpg

19.04.2018 18:37:57
#48926 [+-] Piilota Suosittele

Suomen posti on yksi suuri vitsi, ei jaa kirjepostia tiistaisin, kun vakuutettu ja kirjattu kirje katoaa (284€ arvoinen) maksaa posti hirveän reklamoinnin jälkeen ensin 50€ ja asianajajan uhkailukirjeen jälkeen loput 234€+asianajajan 168€ kulut. Onneksi on sentään vaihtoehtoja kuten matkahuolto ja (kallis) ups.

[ 7 viestiä | ]