Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
Elukasta lähtee suolet Elukasta lähtee suolet
hä? hä?
Sipilä Sipilä
Apache winterz Apache winterz
Ramsay Ramsay
röhräh röhräh
Mestari Mestari
Liisa jaakonsaari meni trolliin Liisa jaakonsaari meni trolliin
Pojille oppia Pojille oppia
Ryypyt Ryypyt
Kovaavauhtia22 servattu Kovaavauhtia22 servattu
Mitä vittua mies ja kukkanen Mitä vittua mies ja kukkanen
Rätätätä Rätätätä
Mahdollista vain suomessa Mahdollista vain suomessa
otatko vwttä otatko vwttä
Hawking murjaisee vitsin Hawking murjaisee vitsin
Siivousta Siivousta
owo owo
ilveilyapina ilveilyapina
Vääntöä on Vääntöä on
Round One, FIGHT! Round One, FIGHT!
Silmäluomia kutittaa Silmäluomia kutittaa
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
 133 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]