Kantelupukki Kantelupukki
Koira soittaa viulua Koira soittaa viulua
kissa vai hiiri :3 kissa vai hiiri :3
moikka meen nukkuu moikka meen nukkuu
Renge klubilla :3 Renge klubilla :3
Brexitgelion Brexitgelion
Burn! Burn!
Vihanor Vihanor
kunikaalinen apu kunikaalinen apu
Paint-Taide Paint-Taide
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
The Doom Comic The Doom Comic
Kun saavun ja touhouta ei näy Kun saavun ja touhouta ei näy
Intohimoinen animeharrastaja Intohimoinen animeharrastaja
Torus ring test Torus ring test
Les aventures de Remi Les aventures de Remi
Meskaliini-madolla nälkä Meskaliini-madolla nälkä
Apustuscrime Apustuscrime
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
internetin eka kuva internetin eka kuva
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
Olet mitä syöt Olet mitä syöt
Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus
Apujumppa Apujumppa
 280 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.43 MB, 1 tiedosto, 03.06.2026 20:31:07
[ + 2 - | ]

onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia

[88610] [tiedosto.mp4] [8.43 MB] [1280x720] [66.20s] [] []

vittu

(110)  · 

mitä

(43)  · 

paskaa

(159)
03.06.2026 21:31:18
#756653 [+5] Piilota Suosittele

Joku ylen suvakkiruutu ohjelma vissiin? Pisti heti korviin tuon soijahomon sanavalinta että näkyykö uhkakuvia kun jääkiekko ja ne torijuhlat ei ole vielä täysin woketettu neekereillä pilalle.

03.06.2026 22:41:12
#756665 [+4] Piilota Suosittele

Heti ku suomen joukkueessa on ensimmäinen neekeri nii lopetan sen katsomisen.
EI ei saatana ollu mun porukoilla varaa kustantaa mun jääkiekkolisenssejä tai varusteita, jalkapalloo joutu pelaan pölysillä kentillä vittu.
Laittakaa ne nekrut potkii sitä palloo, siinä ne on hyviä, saattas suomi rueta siinäkin pärjää ja kaikki potkupallofanit on nii vitun soijasia et niillä varmaa seisois kelli kun ne katsois tummia miehiä juoksemassa suomen paidassa.
Aion nyt vetää kännit koska suutuin ihan vitusti.

06.06.2026 19:36:12
#756980 [+1] Piilota Suosittele

Valkonaamat pelaavat jääkiekkoa ja mustat koripalloa, kyllä se on jämpti näin. Rotuja tai urheilulajeja ei pitäisi sekoittaa keskenään.

[ 5 viestiä | ]