Aatami ja Eeva Aatami ja Eeva
Rynkkäjynks! Rynkkäjynks!
Vittu kun olen hihnassa Vittu kun olen hihnassa
Pedari Pedari
Why I hear boss music? Why I hear boss music?
Paperitollot Paperitollot
Taiteilijat kokoontuu Taiteilijat kokoontuu
Joulukalenteri Joulukalenteri
puu ukko puu ukko
Natsineekerit tulee!! Natsineekerit tulee!!
Ei helvetti Ei helvetti
Flat earth Flat earth
rakkauden ryhävalas rakkauden ryhävalas
Semmottiis Semmottiis
F1 Max F1 Max
Ihan varmasti.. Ihan varmasti..
Gojimi on juutalaisten lypsylehmä. Muu muu muu Gojimi on juutalaisten lypsylehmä. Muu muu muu
Läskeilyä Läskeilyä
Junanvaunun kaasutustunneli Junanvaunun kaasutustunneli
Saiko nokkeluuteni sinut raivon partaalle? Saiko nokkeluuteni sinut raivon partaalle?
Homot Homot
ullapito on paska ullapito on paska
Sannaa taas 🤣 Sannaa taas 🤣
ihana nainen ihana nainen
 292 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 14.05.2026 11:53:42
[ + 3 - | ]

autismi vankila

[88142] [tiedosto.jpg] [0.35 MB] [1170x1227] [] []
tiedosto.jpg

autismi

(46)  · 

sänky

(133)
14.05.2026 16:08:55
#753495 [+2] Piilota Suosittele

>>753473
Vammasille pitää olla kunnon portit. Tässä ihan vastahan jossaki laitoksessa autisti pääs ryömimään avonaisesta portista käytävälle ja sieltä viereiseen huoneeseen missä toinen kehari veteli sitä turpaan mennen tullen ja palatessa eikä hoitsu tienny asiasta yhtään mitään ennen ku tuli ties mistä lounaalta takas. Olin kerran duunissa asukastuvalla siivoojana niin tuli keikka jonku yh-ämmän luo. Sillä oli vammanen penska ja oli portteja koko kämppää täynnä ettei pääse loukkaamaan itteensä tai loikkaamaan ikkunasta. Vähän ihmettelin kummia jälkiä seinissä niin sen lempiharrastus oli kuulemma paskantaa kouraansa ja maalata seinät ulosteella. Ja tietenkin myös ittensä.

Nykyään ku on vaikka mitä tutkimuksia raskauden aikana niin jos huomataan, että tämmönen hönö ois tulossa niin vittu pakollinen abortti vaikka ois yheksännellä kuulla saatana. Vittu mä en tajuu miten joku voi olla niin itsekäs että ensinkään hommaa lapsia lemmikeikseen saati sitten tieten tahtoen kuolaavia paskakoneita. Uuniin kaikki.

[ 6 viestiä | ]