kännissä kännissä
Iltapalaa Iltapalaa
Ei vituta ei Ei vituta ei
keskustelua :3 keskustelua :3
Oh gosh Oh gosh
Darkness Darkness
lääkärissä :3 lääkärissä :3
Tulit väärälle kanalalle Tulit väärälle kanalalle
Ammattilainen Ammattilainen
Hymyili kameralle Hymyili kameralle
Tissit Tissit
Mahtava päivä! Mahtava päivä!
Pringles Pringles
Riemurasiasta 2044771333.jpg Riemurasiasta 2044771333.jpg
You serious? You serious?
Jeccu Jeccu
Mäymäääy! Mäymäääy!
postatkaa runeäijänne statsit postatkaa runeäijänne statsit
Isän pojan ja pyhän hengen nimeen Isän pojan ja pyhän hengen nimeen
Plöö! :3 Plöö! :3
ipankoekeittiössä tein itse ja säästin ipankoekeittiössä tein itse ja säästin
Nautin tästä Nautin tästä
Juodaan sitä viinaa saatana Juodaan sitä viinaa saatana
Läppäri hyötykäytössä Läppäri hyötykäytössä
 354 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 28.04.2026 14:27:39
[ + 0 | ]

VAPPU ON KOHTA

[87710] [tiedosto.mp4] [2.01 MB] [360x640] [25.63s] [] []

vapu ei lopu

 · 

paavo arhinmäki

(6)  · 

alkoholismi

(8)
30.04.2026 14:47:20
#751390 [+-] Piilota Suosittele

>>751202
Noi on aina halunnut kaataa hallituksen, ihan sama vaikka Sanna Marin oli PM sekä punaviher hallitus. Se on jännä miten hallitus aina riistää työväenluokalta eikä koskaan oo mikään hyvin.

Muuttais venäjälle kattelemaan kommareiden unelmaa

[ 8 viestiä | ]