Hyvä koira Hyvä koira
Epsanja Epsanja
Kisse kuntoon Kisse kuntoon
iskesilaana iskesilaana
En leikkis asian kanssa En leikkis asian kanssa
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3 Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3
Olen täällä sinua varten Olen täällä sinua varten
Kakko vaan nauroi Kakko vaan nauroi
Joe Joe
Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää
Jalkapyörä ":D" Jalkapyörä ":D"
Sydänbörhönen :3 Sydänbörhönen :3
Armeijavaimo Armeijavaimo
Perkeleen hipsterit Perkeleen hipsterit
Tuleva hallitus Tuleva hallitus
Epämääräinen dogi Epämääräinen dogi
Ihana nainen Ihana nainen
Tietokonevirhe <3 Tietokonevirhe <3
Pamputin Pamputin
savumakkara tarpeet. savumakkara tarpeet.
Pumppu Pumppu
Akrobaatteja Akrobaatteja
Vittu on hapokasta Vittu on hapokasta
matoa,leveä kuljetus ja namuja matoa,leveä kuljetus ja namuja
 362 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.3 MB, 1 tiedosto, 25.04.2026 19:42:24
[ + 1 - | ]

Avaruus on hassu paikka

[87665] [1272.mp4] [9.3 MB] [576x1024] [102.00s] [] []

nasa

(18)  · 

feikki

(23)
26.04.2026 13:03:26
#751011 [+-] Piilota Suosittele

Minusta pitäs lähettää vaikka 2 tuommosta kuuluisaa salateoreetikkoa jotka uskoo siis että avaruuslennot on kusetusta. Ois mielenkiinoista nähdä että mikä niiden mielipide olisi sen reissun jälkeen vai keksiskö ne vieläkin jotain.

26.04.2026 13:07:52 | 13:08:13
#751014 [+-] Piilota Suosittele

>>751011
Sanovat että FBI pakotti ne salaiseen hollywoodin studioon jossa simuloitiin avaruusseikailu jotta mä luulisin käyneeni avaruudessa. Niil oli iso green screen avaruusaluksen ikunan takana jotta ne vois kusettaa että maapallo ois muka pyöreä

26.04.2026 13:19:45
#751017 [+-] Piilota Suosittele

>>751014 mulla on semmonen fiilis että sinne kuun ymparys matkalle lähetettiin joku sateliitti ja niiden "astronauttinäyttelijöiden" kuvaus tehtiin greenscreenillä, tää on mun paras veikkaus

26.04.2026 13:24:39
#751019 [+1] Piilota Suosittele

>>751017
Tajuatko sä että ne green screen huijaukset tehtiin tekoälyllä ? Noi sun linkkaamat foliohatut ei siis arvostele aitoa avaruuslentoa vaan tekoälyllä tehtyä feikkiä ? Ja ne luuli sitä aidoksi ?

[ 5 viestiä | ]